Heräsin aamulla klo 4:44. Harmittelin asiaa. Minulla on ollut aika monta yötä jo takana, etten ole nukkunut kovin hyvin. Stressiä ja harmitusta...Vaikkakin olen aamun virkku ja illan torkku hiukan manailin asiaa.

Minulla on ollut tässä viime aikoina paljon mietittävää ja pohdittavaa. Välillä meinannut uskokin loppua henkimaailman avusta. Olen laittanut menemään pyyntöjä ja odottanut kärsimättömänä milloin asiat alkavat lutviintua. Jostain syystä vastoinkäymisiä on ihan urakalla annettu, mutta nyt tuntuu, että vyyhti alkaa hiljalleen aueta ja asiat järjestyät.

Noh, täällä töissä ollessani muistui numero 444 mieleeni ja päähäni pälkähti, että luku liittyy jotenkin enkeleihin ja tämmöisen tulkinnan siihen löysin Enkelinumerot  by Doreen Virtue: "444 - Enkelit ovat ympärilläsi ja vakuuttavat rakkaudestaan ja avustaan. Älä murehdi, koska enkelten apu on lähellä. " Voi miten lohdullista:) Ja eilen edessäni viipelsi ihana untuvainen höyhen, kulki pitkän matkaa edelläni kun kävelin koirineni lenkillä.... Täytynee taasen vain uskoa, että minua on kuunneltu ja minua autetaan. Kiitos!