Nyt olemme jo kolmannella viikolla, mutta sain vasta aikaiseksi kuunella viime sunnuntain visualisoinnin. Kuuntelin sitä kyllä viikko sitten junassa, mutta en saanut keskityttyä siihen. Minun suurin ongelmani nyt taitaa olla tämä ikuinen ongelma. Rauhoittumisen ja ajan puute. Kuinka koskaan voin kasvaa tällä henkisellä teillä, jos en saa järkättyä aikaa? Tähän olen toki pyytänyt enkeleiltäni apua, mutta... niin sitä huomaa vain viikon menneen ja juosseen paikasta a paikkaan b...

Toisen viikon tehtävänä oli tutustua arkkienkeliin ja yksisarvisiin:

Alla mietteitä visualisoinnin jälkeen:

"Minun ongelmani on se,etten saa järjestettyä omaa aikaa. Olen töissä seitsemän päivänä viikossa ja kotona vielä jatkan töitä tai muita opintoja. Olen lähettänyt enkeleille pyynnön, että ohjiaisivat minua järjestämään aikaa...

Tänään istahdin kuuntelemaan tätä kakkos visualusointia. Aiemmin kuuntelin sitä viikko sitten junassa, mutta en oikein pystynyt keskittymään siihen. Nyt kävi niin, että osan ajasta taisin torkahtaa..ai niin ja aina näitä kuunnellessa suuni kuivuu:)

Hiukan epäilen, että onko Arkkienkeli jonka nimi minulle sanottiin omaa mielikuvitusta vai oikeastikko näin kerrottiin, mutta hän olisi Arkkienkeli Gabriel. Yksisarvisen kohdalla mieleeni tupsahti sana Eeben.

Varsinaisia viestejä en saanut, johtunekko siitä, että epäkunnioitettavasti torkahdin:) Vai lie se ollut juuri minulle tarpeen tuo torkahdus.

Eli summattuna koulutus, aiheet, visualisoinnit jne ovat todella mielenkiintoisia. Pelkään vain. Että meneekö kaikki mönkään kun en osaa rauhoittua."