Olen aivan äimänkäkenä:) näin eläimiin liittyen. Olen viime aikoina herkistynyt "kuuntelemaan" ja "tuntemaan" eläimiä. Lähinnä jos niitä vaivaa jokin.Saan tuntemuksen esim. kivusta ja kohdasta ja osaan tulkita mitä eläin kokee. Siskoni on hevosnaisia..Hepoillahan  on vaikka minkälaista ongelmaa, varsinkin noilla ravipolleilla. Hän on ihan testin vuoksi kysynyt minulta esim. näyttämällä hevosen kuvaa, että mikä tätä mahtaa vaivata.Heti saan siitä tuntuman ja kerron ongelmat...Tähän mennessä kaikki "diagnoosit" ovat menneet nappiin.Eräskin varsakuolema mietitytti siskoani..sain heti tunteen, että "ennenaikainen". Sitten selvisikin, että varsarukka oli syntynyt kuolleena ja ennenaikaisena,,,

Aika hurjaa mutta myös todella ihanaa. Olen ammatiltani trimmaaja ja kouluttaja, sekä koirahieroja. Tästä lahjasta on minulle paljon apua kun toimin koirien kanssa. Olen aivan ihmeissäni tästä vieläkin... Olen aina muuten sanonutkin, että olen täällä maanpäälla auttamassa eläimiä..tässä se vahvistuu oikein toden teolla. Kiitos tästä lahjasta!