Itselläni on ollut melkoisen raskas vuosi takana. Minua on koeteltu ihan urakalla. Olen joutunut puolen vuoden sisällä luopumaan kolmesta rakkaasta koirastani. Vaikka tiedostan, että tällä kaikella on jokin tarkoitus ja heidän on ollut tarkoitus poistua täältä maapallolta...silti olen yrittänyt sanoa tuonne henkimaailmaan, että minun jaksamiseni alkaa olla aikalailla tapissaan. Vuoteen mahtuu muutenkin paljon haasteita ja vastoinkäymisiä, mutta niistä en nyt ala avautumaan sen enempää.

Muistelen kuitenkin kaikesta huolimatta mennyttä vuotta kiitollisuudella. Olen saanut olla terveenä, samoin lähimmäiseni. Terveys on sellainen pääoma, että siitä kannattaa muistaa olla kiitollinen ja iloinen päivittäin. Olen saanut tehdä rakastamaani työtä. Siitä ole todellakin kiitollinen. Työssäni saan olla läsnä ja auttaa. Olen kiitollinen kaikista rakkaista lähimmistä ystävistäni.

Välillä on ollut niin raskasta, että olen jopa miettinyt, että eikö minua kuulla tuolla toisella puolella lainkaan. Miettinyt, että miksi juuri minulle täytyy tapahtua ikäviä asioita. Olen kuitenkin huomannut, että jostain se voima kuitenkin tulee, en anna periksi ja valoa alkaa näyttäytyä tunnelin päässä.

 

Nyt odotan uteliaan innokkaana uutta tulevaa vuotta. Kovasti olen heittänyt ilmoille toiveita ja haaveita mitä tulevalta haluaisin. Unelmien toteutumisia odotellessa!

 

Hyvää loppu vuotta ja vielä parempaa tulevaa kaikille!