Vaikka välillä tuntuu, että elämä koettelee kovalla kädellä ja näyttää ettei mikään oikein toimi...mutta tänään olen kiitollinen monesta asiasta ja huomaan, että asioita alkaa tapahtua. Kaikki tapahtuu ajallaan ja juuri oikeaan aikaan. Silti sitä välillä miettii miksi ihmeessä tähän elämään on tullut valittua niin paljon vastoinkäymisiä. Opiksi, niinpä niin:) Silti sitä jaksaa uskoa että positiivinen energia ja positiiviset ajatukset heijastavat positiivisuutta.

Ja se mitä toitotan toisille niin täytyisi itsekin aina muistaa, että uskalla toivoa ja haluta asioita. Olemme ansainneet ne. Itse olen ollut melkoisen vaatimaton (ja edelleenkin olen) monessa asiassa, enkä niin hanakasti itselleni halunnut asioita tai en ainakaan ole uskaltanut haluta. Aina on ollut jotenkin sellainen olo, että en ole ansainnut tiettyjä asioita ja että miten minä saisin mitään, kun tähänkään asti en ole mitään saanut.

Huomasin jossain vaiheessa, että oikein tietoisesti en edes uskaltanut toivoa asioita, etten vain pettyisi kun mikään haave ei kuitenkaan toteutuisi. Nyt vihdoin olen alkanut uskoa siihen että sitä saa mitä haluaa. Hyvässä ja pahassa. Täytyy uskaltaa haluata ja toivoa. Ja muistaa että kaikki tulee ajallaan. Siinä taas koetellaan malttamattomuuttani... Mutta uskoa on alkanut jo löytyä.

Kiitos, kiitos, kiitos...tästäkin päivästä!